Laatste Artikelen

Geschreven door : 20-Feb-2018 Gepubliceerd door: y.barazite Gepubliceerd in: Instroomcijfers Aantal bezoeken: 3560 Reacties: 0
Zorg voor aantrekkelijke en gevarieerde activiteiten

Uit onderzoek (Fit!vak, 2013) blijkt dat leden van fitnesscentra die een combinatie zoeken tussen groepsactiviteiten en individuele activiteiten, gemiddeld gezien de hoogste bezoekersfrequentie per week hebben.

Geschreven door : 20-Feb-2018 Gepubliceerd door: y.barazite Gepubliceerd in: Beleid tips Aantal bezoeken: 3354 Reacties: 0
Probeer de klant te begrijpen

Neem de moeite om de ander daadwerkelijk te begrijpen. Dit is één van de grootste stortingen die u kunt doen.

Geschreven door : 20-Feb-2018 Gepubliceerd door: y.barazite Gepubliceerd in: Kostenbesparing tips Aantal bezoeken: 2049 Reacties: 0
Klanten weigeren is soms beter!

Anderzijds kan zich ook de situatie voordoen dat het voor de onderneming loont om een potentiële klant af te slaan in plaats van te accepteren.  

Geschreven door : 20-Feb-2018 Gepubliceerd door: y.barazite Gepubliceerd in: Retentie tips Aantal bezoeken: 1757 Reacties: 0
Help de klant bij het opbouwen van structuur

Voor fitnesscentra is het van enorm belang dat je in overleg met de klant een activiteit en trainingstijden uitzoekt die specifiek afgestemd zijn op zijn of haar situatie.

Geschreven door : 20-Feb-2018 Gepubliceerd door: y.barazite Gepubliceerd in: Personeel tips Aantal bezoeken: 3724 Reacties: 0
Complimenteer personeelsleden!

Leidinggevenden worden vaak gefrustreerd als bepaalde dingen niet gaan zoals ze willen. We hebben het zonet nog besproken?!

Geschreven door : 19-Feb-2018 Gepubliceerd door: y.barazite Gepubliceerd in: Instroomcijfers Aantal bezoeken: 1050 Reacties: 0
Zonder vertrouwen geen kans op succes

Verkopen kan heel moeilijk zijn, maar evenzo heel makkelijk. Voorwaarde is dat er tussen de verkoper en de klant een vertrouwensrelatie bestaat.