Kostenbesparing tips

Geschreven door : 24-Feb-2016 Gepubliceerd door: SGM Consultancy Gepubliceerd in: Kostenbesparing tips Aantal bezoeken: 4715 Reacties: 0
Beloon loyale leden

Klantbehoud is al een lange tijd een belangrijk thema in de fitnessbranche. Marketeers zijn het er over eens dat alleen nieuwe klanten werven geen succes verzekerd voor de lange termijn. Uiteindelijk zal het behouden van klanten het verschil moeten maken.

Geschreven door : 19-Jul-2015 Gepubliceerd door: y.barazite Gepubliceerd in: Kostenbesparing tips Aantal bezoeken: 984 Reacties: 0
Besteed taken en bevoegdheden uit

Focus op uw krachten en talenten, doe waar u goed in bent en laat de rest aan uw personeel of anderen over. Kost de administratie te veel tijd of lukt het niet om uw retentiecijfers onder controle te krijgen?

Geschreven door : 29-Jul-2016 Gepubliceerd door: y.barazite Gepubliceerd in: Kostenbesparing tips Aantal bezoeken: 1556 Reacties: 0
Blijf op het pad van uw passie

Op het pad van uw passie blijven is uiteindelijk hetgeen dat u dreef om fitnessondernemer te worden.

Geschreven door : 21-Jun-2015 Gepubliceerd door: y.barazite Gepubliceerd in: Kostenbesparing tips Aantal bezoeken: 6721 Reacties: 0
Gratis publiciteit!

Naamsbekendheid is voor elk fitnesscentrum van belang. Een onbekend fitnesscentrum redt het niet. De eerste gedachte is om reclame (externe marketing) te maken! Maar dat is vaak enorm duur. Als je reclame maakt doe het dan zo effectief en (kosten)efficiënt mogelijk. Daarnaast is het raadzaam om het effect van reclameacties in termen van nieuwe verworven leden en een kostenanalyse te meten, zodat je het resultaat kunt analyseren.

Geschreven door : 21-Jun-2015 Gepubliceerd door: The Health Concept Gepubliceerd in: Kostenbesparing tips Aantal bezoeken: 3891 Reacties: 0
Investeer in een goede deelnameregistratie- en analysesysteem

Voor fitnesscentra is het van groot belang om ledenbehoud serieus te nemen en hier energie in te stoppen. Eigenlijk zou dit vanzelfsprekend moeten zijn, maar dat is het niet.

Geschreven door : 20-Feb-2018 Gepubliceerd door: y.barazite Gepubliceerd in: Kostenbesparing tips Aantal bezoeken: 5124 Reacties: 0
Klanten weigeren is soms beter!

Anderzijds kan zich ook de situatie voordoen dat het voor de onderneming loont om een potentiële klant af te slaan in plaats van te accepteren.